De laatste loodjes! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jack wueelewuog - WaarBenJij.nu De laatste loodjes! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jack wueelewuog - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes!

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

24 December 2012 | Nederland, Rotterdam

Beste familie, collega´s en vrienden,

Volgende week is het dan zover: 8 weken backpacken in Australië! Op dit moment nog druk bezig met mijn rugtas in te pakken, maar dat gaat helemaal goed komen!

Op deze pagina zal ik al mijn leuke en, indien van toepassing, mijn minder leuke verhalen posten zodat jullie mij kunnen volgen tijdens deze schitterende ervaring!

Wil jij weten hoe het met mij gaat of heb je nog mooie tips dan kan je deze uiteraard op deze pagina posten en dan reageer ik er zsm mogelijk op!

Ik kijk enorm uit naar de reis, maar natuurlijk ook naar de leuke berichtjes! Dan heb ik toch weer het idee dat ik een reden heb om terug te keren naar Nederland!

Tot snel op mijn reisforum!

  • 27 December 2012 - 08:44

    Didi:

    Leuk! Heb me gelijk aangemeld voor je mailinglijst, zodat ik kan meegenieten van al je belevenissen en ervaringen :-)

    Geniet ervan!!!

  • 31 December 2012 - 10:20

    Desmond:

    Hey Jackpacker,

    Top laat me weten wat je zoal meemaakt in Aus. En vergeet niet een zak krentebollen mee te nemen.:)

  • 31 December 2012 - 14:17

    Jack Wueelewuog:

    Ik heb geen magnetron, Desmond..

  • 01 Januari 2013 - 10:54

    Kees Zwinkels:

    Nou Jack daar ga je dan! Ik wens je heel veel plezier op je trip en ik ga je volgen op je reis door dit mooie land.
    Oom Kees

  • 02 Januari 2013 - 09:04

    Fred:

    Hey Jack

    Allereerst de beste wensen voor het kmende jaar.
    Geniet van alle indrukken en ervaringen die ja daar is down under doet.

    Heel veel plezier enjoy man!!!!

    groet
    Fred

  • 02 Januari 2013 - 14:18

    Dimmen Schox:

    Hoi Jack,

    Veel plezier daar en niet teveel "Drive the porcelain bus"!

    Grt,
    Dim

  • 03 Januari 2013 - 08:10

    Jeanette:

    Hey Jack,
    Ik heb me aangemeld voor je reisverslag dus ik ben heel benieuwd! Ik wens je een super 2013 toe! En ik hoop dat je vakantie alles mag worden wat je ervan wenst!
    Groetjes Jeanette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Australië 2013

Outback Jack is downunder Jackpackende.

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2013

Hello Dingo's!

18 Januari 2013

Goedemorgen deze morgen!

14 Januari 2013

Yeeeeeew!

09 Januari 2013

Downunder

24 December 2012

De laatste loodjes!
Jack

Reisverslag Jack Wueelewuog

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 7440

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 23 Februari 2013

Australië 2013

01 Februari 2014 - 30 November -0001

New Zealand and more..

Landen bezocht: